Rate this page

Kilka słów o mnie...

Jestem Klaudia i jestem gotowa rozpocząć swoją karierę jako wirtualna asystentka. Przez ostatnie miesiące uczestniczyłam w szkoleniach, gdzie zdobyłam niezbędne umiejętności i doświadczenie potrzebne do skutecznej pracy w tej dziedzinie. Zdałam również kurs „Specjalista ds. marketingu”
Jestem zorganizowana, skrupulatna i potrafię doskonale zarządzać czasem. Posiadam umiejętność obsługi programów biurowych oraz komunikację interpersonalną. Moje wieloletnie doświadczenie w pracy jako recepcjonistka hotelowa czyli w obsłudze klienta pozwala mi na skuteczną pomoc w realizacji codziennych obowiązków.
Jestem osobą odpowiedzialną, sumienną i dokładnie wykonuję powierzone mi zadania. Mogę przygotować prezentacje, odpowiadać na e-maile, planować spotkania czy organizować dokumentację – wszystko z najwyższą starannością. Chętnie stworzę dla Ciebie posty czy rolki na Twoje social media jak i napiszę ciekawy artykuł reklamowy, produktowy czy taki który będziesz potrzebować.
Jeśli szukasz kogoś, kto pomoże Ci w efektywnym zarządzaniu czasem i obowiązkami, to właśnie ja mogę Ci pomóc. Chętnie podejmę się wyzwań i pokażę, jak dużą wartość mogę wnosić do Twojego biznesu.
Zapraszam do współpracy!